10تا از فواید ارتودنسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 12 دی 1400
بازدید : 273
نویسنده : mozhgan

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران در این مقاله سعی کرده است به بررسی حداقل 10 تا از فواید ارتودنسی دندان بپردازد و نشان دهد که چرا هر روز مردم بیشتری تمایل دارند تحت این درمان قرار بگیرند.

آشنایی با 10 تا از فواید ارتودنسی دندان

  • پیشگیری از بیماری لثه

 اگر از لثه، دهان و دندان خود به درستی حمایت و حفاظت نکنید این امکان وجود دارد که بیماری لثه شکل بگیرید. بیماری لثه اصطلاحی است برای ملتهب و عفونی شدن لثه ها که میتواند علائمی چون درد و خونریزی داشته باشد و در صورت پیشرفت میتواند حتی به استخوان و سایر بخش های بدن گسترش یابد.

بیشتربخوانید... بهترین دستگاه برای ارتودنسی بزرگسالان

  • پیشگیری از پوسیدگی دندان

پوسیدگی دندان نیز یکی از مشکلات بزرگ حوزه دندانپزشکی است که آن هم بر اثر بهداشت ضعیف دهان و دندان ایجاد میشود. زمانی که به طور مرتب دندان ها را مسواک نزنیم، باکتری ها بر سطح دندان ها جولان میکنند. آن ها با انجام فعالیت خود محیط و اطراف دندان را اسیدی میکنند و باعث خوردگی، فرسایش و پوسیدگی مینای دندان میشوند.

  • پیشگیری از حفره دندان

 با فرسایش مینای دندان که مهمترین پوشش و محافظ دندان است حفره هایی روی دندان ها ایجاد میشود که در صورت عدم درمان و رسیدگی، میتوانند به مغز نرم استخوان یا پالپ گسترش یافته و باعث مرگ دندان شوند. به طور مشابه در این خصوص نیز ارتودنسی میتواند با کمک به ارتقای بهداشت دهان و دندان موجبات پیشگیری از پوسیدگی دندان را فراهم کند.

  • کمک به گوارش غذا

کسانی که دندان های ناصافی دارند نمیتوانند به درستی بجوند و در واقع حداکثر توانایی لازم و مفید برای جویدن غذا و خوراکی ها را ندارند. زمانی که غذا به درستی و کامل جویده نشود احتمال ایجاد بیماری ها گوارشی یا دست کم علائم ناخوشایند مثل تهوع و استفراغ ناشی از سوء هاضمه وجود دارد. یکی از فواید ارتودنسی دندان کمک کردن به دستگاه گوارش است. چطور؟ ارتودنسی میتواند دندان ها و فک ها را صاف یا اصلاح کند. زمانی که دندان ها صاف باشند و فک ها بتوانند با قدرت بیشتری غذا را بجوند دیگر شما مثل سابق مشکلات گوارشی را تجربه نخواهید کرد.

بیشتربخوانید... اختلالات خوردن و درمان ارتودنسی

  • پیشگیری از بروز صدمه، آسیب و تروما
  • درمان دندان نهفته
  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش تناسب صورت
  • کمک به بهبود سندروم گیجگاهی- فکی، سردرد، گوش درد و گردن درد
  • بهبود گفتار ، آواز خواندن و تکلم

رفرنس

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com